Om oss på Bestell AB

Vår affärsidé

Idén till att Bestell startade var att det fanns inget städbolag som matchade kraven och förväntningarna på städning/miljövården vare sig i hemmet eller på industriföretaget. En annan faktor till att starta Bestell började med att få ihop livspusslet. Det var svårt att få in karriär, familj, egentid, kompisar och fritidsintressen i ett redan fyllt veckoschema.

Med hjälp av Bestell vill vi hjälpa till att lösa den del av våra kunders livspussel som många kanske inte tycker är den man vill lägga tid på när man väl är ledig – städningen. Vi vill helt enkelt skapa mer tid för annat. Livskvalitét.

Vår kundpolicy utgår från att vi ska erbjuda ett hemstädningsalternativ/företagsstäd som bygger på god kvalitet, noggrannhet och nära kontakt mellan Bestellaren och kund.

Bestell rengör inte bara utan underhåller hemmet och arbetsplatsen. Exempelvis budar/ transporterar gods, fyller på kaffemaskinen på arbetsplatsen eller ser till att det fylls på med hygienartiklar.

 

Din hemstädare – Vår medarbetare

Våra medarbetare är serviceinriktade, noggranna och förstår / pratar svenska.
En viktig del i vårt företag är att erbjuda personalen bra villkor, eftersom de då stannar längre och därmed ger en bättre kundupplevelse. I vår personalpolicy ingår därför att alla medarbetare ska vara anställda på Bestell, att vi ska betala bra lön och de är självklart också försäkrade under arbetstid.

Här finns vi

Vi utgår från Västerås med omnejd och erbjuder hemstädning/ företagsstädning
Med Bestell ser vi det färdiga resultatet – en skinande bostad eller företag.

När andra städföretag stannar upp tar vi ett extra steg framåt.

Prova oss om du vill få ett mer personligt bemötande än vad de stora drakarna kan ge!