Att vara kund hos oss

Som kund hos Bestell är det några saker du behöver känna till. För din bekvämlighet har vi valt att sammanfatta och/eller länka till de viktigaste delarna på denna sidan så att du hittar rätt.

Som kund hos Bestell är det några saker du behöver känna till. För din bekvämlighet har vi valt att sammanfatta och/eller länka till de viktigaste delarna på denna sidan så att du hittar rätt.

Städade hyllor

FÖRETAGSSTÄD

Bestell arbetar med allt från vanligt kontorsstädning och tuffa industriella miljöer. Bestell har egen skurmaskin med otrolig prestanda. läs mer här om skurmaskinen .
Som all städning/rengöring kommer vi tillsammans om vad ni önskar och frekvens. Vi är mycket flexibla och anpassar städtillfället efter er beläggning.

Innan kontinuerlig hemstädning med önskad frekvens rekommenderar vi en storstädning, detta för att garantera ett rent resultat och höja standarden i ert hem.

Vi utför en provstädning/ storstädning där du betalar ordinarie städtaxa per timme och vi ger er 10% . Du går igenom med din Bestellare hur du vill ha det, speciellt om du vill ha någon extratjänst utförd. Eftersom det är svårt att veta i förväg hur mycket tid som krävs för att städa just ditt hem så städar vi helt enkelt tills det är klart!

Nystädad balkong
Ugn efter städning

PROVSTÄDNING / STORSTÄDNING

Vi städar ert hem efter önskemål. Det ska vara enkelt och ni ska vara nöjda. Innan vi startar städningen, kommer vi hem till och går igenom vad just ni behöver/önskar. Väljer ni att storstäda innan den löpande hemstädningen så kommer varje städning vara ett rent underhåll. Vi ser alltid över helheten och meddelar er om något område behöver rengöras exempelvis ugnen, fönster. Du bestämmer vi ser till att leverera.

STÄDUTRUSTNING / RENGÖRINGSMEDEL

Bestell ombesörjer med städutrustning och rengöringsmedel. Detta för att garantera ett bra resultat. Med rätt utrustning som vi vet fungerar och rätta rengöringsprodukter håller både personal och miljön bättre.

Vi är stolta återförsäljare av våra rengöringsmedel.

nr7

NYCKLAR & SÄKERHET

Tillsammans kommer vi överens om när/ hur vi ska inställa oss hos er. Nyckeln hanteras av den bestellare som kommer till er, nyckeln lämnas aldrig till tredje part.

REKLAMATION

Vi lämnar nöjd-kund-garanti på utförda tjänster. Återkoppla inom 48 timmar från städtillfället så åtgärdar vi eventuella brister.

BETALNING

Du betalar i efterhand via e-faktura eller pappersfaktura. För den senare tillkommer 45 kr i faktureringsavgift per utskickad faktura.

AVBOKNING

Avbokning ska ske senast 3 arbetsdagar före städtillfället, i annat fall debiteras städningen enligt ordinarie taxa.

Vid sjukdom bokar vi helt enkelt om tiden.

Rulla till toppen